یادداشتهای قطبی برای کریم !

یادداشتهای قطبی برای کریم !




 

 


یادداشتهای قطبی برای کریم !


تاریخ : شنبه ،
17 مهر 1389

آشنایی با کریم باقری به روزهایی برمی گردد که در پرسپولیس بودم. در کل دنیا بازیکنان برزگی وجود دارند که تکه اصلی تیم و مجموعه ای هستند که در آن بازی می کنند. این بازیکنان چه از نظر توانایی های فنی و چه از نظر خصوصیات اخلاقی توانایی های منحصر بفردی دارند و باقری یکی از این نمونه هاست.

در طول روزهای حضورم در پرسپولیس به جرات می توانم بگویم او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بود که هیچ مشکلی با او نداشتم. من اخلاق، شخصیت و توانایی های فنی کریم باقری را بارها تحسین کرده ام. او یک نقطه قوت برزگ برای هر تیمی محسوب می شود؛ بازیکنی که با وجود قرار گرفتن در سنی که خیلی ها آن را پایان دوران فوتبال می دانند همچنان با توانایی های منحصر بفرد خود فوتبال بازی می کند. خداحافظی او از تیم ملی قطعا برای هیچ بازیکنی خوشایند نیست اما کریم باقری با توجه به افتخارات بزرگی که داشته حالا در بهترین شرایط ممکن از فوتبال ملی خداحافظی کرد و من نمی توانم خوشحالی ام را از این موضع پنهان کنم که این اتفاق در یک بازی بزرگ یعنی بازی با برزیل به وقع پیوسته است. یک بازی بزرگ برای خداحافظی یک بازیکن بزرگ، بازیکنی که باید الگوی تمام فوتبالیست های ایرانی باشد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل